Meteen naar de content

⭐⭐⭐⭐⭐ 9,2/10

50% korting - Koop meer, bespaar meer!

info@kelvyshop.nl

Veelgestelde vragen

Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?

Nee, u kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Maar er zijn enkele voordelen als je een account bij ons hebt:

  • Snel afrekenen
  • Gemakkelijk bekijken van uw bestelstatus en geschiedenis
  • Ontvang updates over onze nieuwe releases en speciale aanbiedingen


Wat als ik een verkeerd e-mailadres heb ingevoerd?

Neem contact met ons op zodat we uw e-mailadres kunnen wijzigen. We kunnen uw e-mailadres, naam en adres wijzigen, maar niet uw bestelling.

Zijn er wisselkoersen?

Al onze transacties zijn gebaseerd op Euro's. Als uw creditcard in een andere valuta is uitgegeven, wordt het totaalbedrag van uw bestelling berekend aan de hand van de dagelijkse wisselkoers op de datum waarop uw kaartuitgever de transactie verwerkt.

Welke soorten betalingen accepteren jullie?

Wij accepteren alle belangrijke creditcards (VISA, Mastercard, AMEX), iDeal, Bancontact, Klarna, PayPal, Apple Pay en Google Pay. Wij accepteren geen persoonlijke cheques, postwissels, directe bankoverschrijvingen, pinbetalingen of rembourszendingen.

Hoe veilig is mijn online bestelling?

Wanneer u online koopt met uw creditcard, worden al uw gegevens ingevoerd op een SSL-beveiligde website. Uw informatie wordt vervolgens met SSL gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardprovider gestuurd, waar uw kaart en de transactie worden geautoriseerd en goedgekeurd. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wij behouden ons het recht voor om op elk moment na ontvangst van de bestelling de bestelling of een deel daarvan naar eigen goeddunken te accepteren of te weigeren, zelfs nadat de klant een orderbevestiging heeft ontvangen of nadat de creditcard is geautoriseerd. Indien de kredietkaart reeds is geautoriseerd voor de aankoop en de bestelling wordt geannuleerd, zullen wij een krediet toekennen aan de oorspronkelijke betalingswijze.

Voor elke annulering die plaatsvindt nadat de bestelling is geplaatst, worden €0,5 annuleringskosten in rekening gebracht, ongeacht wanneer de bestelling is geplaatst (zelfs als dit slechts een seconde later is), aangezien de handelaarsprocessor/creditcard ons kosten in rekening brengt voor annuleringen.

Bestellingen die al zijn verpakt of verzonden, kunnen niet worden geannuleerd.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Uw verzendadres kan niet meer worden gewijzigd nadat de bestelling is verwerkt of verzonden. Pas je verzendadres aan naar je huisadres in plaats van je werkadres, want we weten niet hoe lang de douane het pakket zal vasthouden.

Wanneer komt mijn bestelling aan?

De levertijd hangt af van de verzendoptie die je hebt gekozen. Zodra de bestelling is verzonden, e-mailen wij u de volgende dag de tracking-informatie, aangezien de tracking-informatie meestal 24 uur na verzending van de bestelling beschikbaar is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij sturen u een e-mail met de tracking-informatie zodra uw bestelling is verzonden. Gewoonlijk ontvangt u het volgnummer een dag nadat wij uw bestelling hebben verzonden.

Kan ik meerdere kortingscodes in één bestelling gebruiken?

Promotie- en kortingscodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere promoties en kortingen, tenzij anders vermeld.

Wat moet ik doen als er artikelen ontbreken in mijn bestelling?

Als er iets ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Tijdens feestdagen en verkoopseizoenen moet u rekening houden met extra tijd voor de verwerking van uw bestelling.

Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Wij verzenden niet in het weekend.

Neem contact met ons op als u na 5 werkdagen vanaf de dag waarop u uw betaling heeft voltooid nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen.

Moet ik invoerrechten en belastingen betalen?

Importbelastingen, heffingen en gerelateerde douanekosten kunnen van toepassing zijn zodra je bestelling aankomt op de eindbestemming. Deze worden bepaald door je lokale douanekantoor.

De betaling van deze kosten en belastingen is uw verantwoordelijkheid en niet de onze. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Voor meer informatie over de kosten kunt u contact opnemen met uw lokale douanekantoor.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als u niet tevreden bent met uw aankoop en een artikel wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op. Vermeld uw bestelnummer en de reden van uw retourzending. Onze klantenservice zal de retouraanvraag bekijken en verdere instructies sturen als de retourzending wordt goedgekeurd.

Alle retouren moeten in originele staat zijn en de verpakking moet intact zijn.

Wat als de artikelen die ik heb ontvangen defect/verkeerd/beschadigd zijn?

Neem binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op als u onjuiste, ontbrekende en/of defecte artikelen hebt ontvangen. Vermeld bij ontvangst van uw pakket uw bestelnummer, foto's van de artikelen en eventuele opmerkingen. Wij zullen ons best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Hoe lang duurt het retourproces?

Het verwerken van retourzendingen kan tot 14 werkdagen duren vanaf de dag dat wij uw retourzending hebben ontvangen. Wij zullen u per e-mail op de hoogte stellen zodra uw retourzending is verwerkt.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Alle terugbetalingen worden teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Als je met een creditcard of bankpas hebt betaald, wordt de terugbetaling binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen of het annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven, gestuurd. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven als u vragen heeft over wanneer het tegoed op uw rekening wordt bijgeschreven.

Als u nog geen tegoed heeft ontvangen voor uw retourzending, volg dan deze stappen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening is bijgeschreven.